BewonersBedrijven klantvriendelijkste bedrijven?

  • Dinsdag 25 september is voor bedrijvig Nederland altijd een spannende dag: want dan wordt het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland gekozen. Cris Donze, mede-initiatiefnemer van het onderzoek naar Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland, ontdekt in het onderzoek kansen voor BewonersBedrijven.

     

     

    BewonersBedrijven kunnen op alle punten die klanten belangrijk vinden goed scoren. Klanten vinden Beschikbaarheid en het Gesprek met bedrijven belangrijk en je ziet dat bedrijven daar gehoor aan geven. Zo openen banken naast het internetbankieren juist weer vestigingen in wijk. Door rechtstreekse contacten leren bedrijven immers hun klanten écht kennen waardoor ze veel beter in kunnen spelen op waar klanten behoefte aan hebben. Aspecten die van nature in de kern van elk BewonersBedrijf verankerd liggen. Het is dan wel belangrijk dat het BewonersBedrijf een professionele en betrouwbare organisatie neerzet. Want het belangrijkste criterium voor klanttevredenheid is ‘Doen wat je belooft’. En als dat niet lukt: goed communiceren! Fouten zijn immers menselijk maar als verwachtingen niet nagekomen worden zonder uitleg of verklaring lopen klanten weg.

    Vanavond weten we wie dit jaar het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland is geworden. Volgend jaar één van de BewonersBedrijven?

  • Meer van onze leden

    Stichting Tevreden

    Stichting Tevreden

    • Deventer

    Stichting Tevreden bestaat uit betrokken Deventenaren die van elke Deventenaar een Tevreden Deventenaar willen ...

    Lees meer >
    Wijkbedrijf Selwerd

    Wijkbedrijf Selwerd

    • Groningen

    Wijkbedrijf Selwerd is een BewonersBedrijf in Groningen waarin bewoners zelf de regie nemen om de wijk beter en ...

    Lees meer >
    MidWest

    MidWest

    • Amsterdam

    Coop MidWest is een verzamelplek in de Amsterdamse Baarsjes. Bottum-up bedacht, uitgewerkt en tot stand gekomen door ...

    Lees meer >